Opgelost door Autobedrijf Rijnwoud: Motor Skoda Octavia Combi 1.2 TSi Ambition kapot

P.S.M. Eichhorn

Een zuigerveer is hoogstwaarschijnlijk kapot, de cilinderwand is hierdoor beschadigd.
De 'diagnose'/conclusie van autobedrijf Schilder (skoda dealer) te Haarlem/Heemstede is dat de motor vervangen, gereviseerd moet worden.
De auto, kenteken 68-NKD-9 is van 2010.
Dit is een onrechtmatigheid, defect die niet past bij een dergelijke product met bijbehorende (aankoop)waarde van circa € 18000,-
Een dergelijk mankement mag je niet verwachten van een dergelijk product. De kosten van reparatie/vervanging horen niet (volledig) voor rekening van de koper te blijven.
Deze auto is door mij op 7 juli 2012 gekocht bij autobedrijf RijnWoud te Rotterdam.

Ik zie uw reactie gaarne tegemoet.

Paul Eichhorn
tel. 06-14556504

Compensatie voor de te maken kosten voor vervanging/revisie.

Autobedrijf Rijnwoud
    Geachte heer Eichhorn,Na telefonisch contact, zijn wij blij dat wij U een mooi "coulance" voorstel hebben kunnen doen om een nieuwe motor in Uw auto te plaatsen.
    U mag inderdaad van een motor verwachten dat deze langer meegaat dan nu het geval is. Wij wensen U weer veel plezierige en veilige kilometers in toe in Uw Skoda. Met vriendelijke Groeten,Wouter van Engen
    Skoda Dealer RijnWoud
    P.S.M. Eichhorn
    Rijnwoud heeft mij meer dan uitstekend geholpen. De hulp, het meedenken aan de best mogelijke oplossing en de snelle en uitstekende service heb ik als beter dan verwacht ervaren.
    Door de vakkundige en snelle arbeid waren de kosten zelfs nog lager dan vooraf was bepaald.
    Ik ben Rijnwoud dankbaar hiervoor. Een dikke pluim.

P.S.M. Eichhorn

Ook een klacht indienen over Autobedrijf Rijnwoud?