Klacht Autobedrijf Smeeing: verkeerde bedrijfsbus i.p.v op contract vastgestelde bestelde bedrijfsbus geleverd

ozsad

Wij hebben op 31-10-2013 bij Smeeing 2 bedrijfsvoertuigen gekocht middels een financiering en inruilen van de 2 oudere voertuigen. de informatie gegeven over de inruilautos. Bij het inleveren maakten ze een probleem van de schades en ruitschade. Terwijl wij dat met fotos naar hun kenbaar hebben gemaakt. De km-stand van de bus is verkeerd doorgegeven door mijn chauffeur en dat hebben we niet gemerkt. En met lege handen teruggekomen. Na onderhandelingen zijn we overeengekomen dat wij de ruitschade herstellen en voor de schades nog een bedrag van 2117.50 bijbetalen zodat de koop toch door kon. De werkbussen zijn afgeleverd maar we merkten dat er een ander voertuig is gegeven dan dat is besteld namelijk L2H2 i.p.v. L4H2. Wij zijn een koeriersbedrijf en de bus die we hebben gekregen is een kleine bus en wij moeten twee autos inzetten om het te bezorgen. Wij krijgen onze juiste bus niet geleverd. Nog steeds willen ze extra geld van ons. Wij maken ook extra kosten. Kunnen jullie ons helpen.

Ik wil mijn bestelde bedrijfsbus zonder extra kosten. De verkeerde bus die geleverd is mogen ze weer meenemen zonder dat ik extra kosten moet gaan betalen. Ik heb al genoeg betaald. En de kosten die ik tot nu toe heb moeten maken wil ik dat ze die betalen. Maandelijks los ik het bedrag aan de krediet terug voor de bus die ik niet heb ontvangen. Ik moet het doen met een kleine bus waarbij mijn pakketten niet eens in passen. En daardoor extra auto en chauffeur moet sturen om de overgebleven pakketten alsnog te bezorgen.

Wij vinden dat Autobedrijf Smeeing hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!