Klacht Autobedrijf Ursan: Auto defect al na 6 weken na aankoop

Klachtnummer
# 339149
Gebruiker
ts.vloenen
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Auto staat stil midden op de snelweg wegens defect binnen 6 weken na aankoop. Bedrijf wil hier niks aan doen. Kosten zijn zoals het er nu naar uitziet, voor ons. Bij aankoop van de auto heeft de auto naar zeggen een onderhoudsbeurt gehad en een apk keuring. Over defecten is niks gezegd door de verkoper.

De oplossing

Ik zou graag willen weten of de verkoper niet moet opdraaien voor het repareren of voor de eventuele kosten omdat dit binnen 6 weken na aankoop gebeurd.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Autobedrijf Ursan hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Autobedrijf Ursan?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen