Klacht Autobedrijf van Boven: Mij is een ondeugdelijke auto verkocht!

Bos86

Afgelopen juni heb ik een auto gekocht bij autobedrijf van Boven in Erica. Vanaf het begin heb ik al problemen met de auto. Een aantal keren terug geweest, soms kreeg ik zelfs een grote mond toe en werd mij verteld dat ik maar een maand garantie had en dat die alleen maar telde voor de motor en versnellingsbak. Tot 3 keer toe heb ik ze toch zover kunnen krijgen om de auto na te kijken en hebben ze ook wat reparaties gedaan. Na die reparaties was nog steeds het grootste probleem niet opgelost, maar zij zeggen dat er niets mis is met de auto. Als ik de airco aanzet, dan komt de auto bijna niet meer vooruit. Dit zorgt voor gevaarlijke situaties, vooral op de autoweg. Mijn dochtertje van 4 zit meestal op de achterbank en ik ben doodsbang dat een keer iemand achterop mij klapt. Ook met regenachtig weer stottert de auto behoorlijk. Na een aantal keren mailcontact kreeg ik op een gegeven moment geen antwoord meer op mijn mail. In september heb ik een aangetekende brief gestuurd en daarin vermeld dat ik binnen 4 weken antwoord verwachtte. Zij hebben niks van zich laten horen.

Het allerliefste, omdat ik er helemaal klaar mee ben, breng ik de auto terug en wil ik mijn geld terug. Of liever gezegd, dat mijn ouders hun geld terug krijgen. Zij hebben mij als bijstandsmoeder geholpen om een andere auto aan te schaffen. Ik ben door een aantal beperkingen afhankelijk van een auto.

Wij vinden dat Autobedrijf van Boven hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Autobedrijf van Boven?