Klacht Autobedrijf van Kooten: onkosten reparatie

de klerk

Op 13 november 2013 heb ik een Mercedes A140 uit 2000 gekocht . Daarbij heb ik niet nadrukkelijk afgezien van garantie. De auto vertoonde al de eerste week de volgende gebreken: het uit de versnelling schieten en het vertonen van een foutmelding van de automatische versnellingsbak.. Dit was slechts te verhelpen door opnieuw te starten. Op 12 december 2013 is de auto nagekeken. Er werd niets vreemds gevonden.
Op 13 december herhaalde de storing zich al weer. Na een paar herhalingen schakelde de auto op 18 december 2013 helemaal niet meer. Ik heb de auto toen opnieuw bij de garage gebracht met het verzoek de storing te herstellen.
Men constateerde een flinke olielekkage bij de versnellingsbak, naar zeggen door het verharden van een keerring. Voor reparatie bracht men mij € 297,24 in rekening, waarvan € 147,50 arbeidskosten. Ik vind dit onredelijk, omdat de auto van het begin af aan niet voldeed aan wat ik mocht verwachten. Overleg was niet mogelijk.

Ik vind dat het bedrijf tenminste de arbeidskosten voor haar rekening moet nemen.

Wij vinden dat Autobedrijf van Kooten hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Autobedrijf van Kooten?