Klacht Autobedrijf Veltmann Oldenzaal: Onterechte factuur.

Valk

Onze auto is uitgerust met ingebouwd alarm, nadat de wegenwacht uit voorzorg een nieuwe accu had geplaatst, herkende het systeem de sleutel met afstandsbediening niet meer. W.W. heeft contact opgenomen met dit autobedrijf.
Verzocht om autosleutel in te leren (zowel aan de telef. als d.m.v. notitie op het dashboard). Volgende dag krijgen we telefoontje dat ze sleutel niet kunnen inleren zonder reservesleutel en codekaart, totale onzin trouwens. Maar we kregen wel een rekening van 92,75 voor: storing zoeken start systeem !!
Daar hadden we niet om gevraagd, wisten immers al waarom de auto niet wilde starten ?? De auto is naar onze woonplaats getransporteerd, daar aangekomen bleek er kabels onder het stuur uit te komen en deed er helemaal niets meer in de auto, totaal geen verlichting buiten of binnen, ramen niet open of dicht.??? Kostte ons nog eens 234,47 voor reparatie. tweemaal Veltmann aangeschreven. Niets vernomen.

Zou graag 92,75 teruggestort zien op onze rekening. De andere rekening die wij hier bij onze garage betaald hebben, ga ik niet claimen want dat wordt waarschijnlijk een welles/nietes verhaal.

Wij vinden dat Autobedrijf Veltmann Oldenzaal hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Autobedrijf Veltmann Oldenzaal?