Klacht Autobedrijf Winters: Storende brommende geluiden versnellingsbakuik

mariovanhooff

Bij optrekken vanuit lage toer en opschakelen naar een hogere versnelling is significant hoorbaar een brommend geluid ! Dit heb ik ten tijde van de proefrit voor de koop van de auto wel bemerkt maar niet echt als storend ervaren omdat toen de radio aanstond. Een monteur heeft ernaar gekeken en die zei dat dat geen kwaad kon en ik heb me weg laten sturen. Binnen twee weken na de aanschaf begon ik het geluid als storend te ervaren en ben ik op internet na gaan kijken. Ik heb opnieuw mijn beklag gedaan bij de garage over het niet normale storende geluid wat daarnaast steeds lijkt toe te nemen. Opnieuw heeft een monteur na een proefrit een diagnose gesteld, ( bewegende tandwielen in de versnellingsbak ) echter een geheel andere diagnose als de KIA importeur nu stelt, nl normale slijtage aan de veren van de koppelingsplaat.
De garage wil vooralsnog geen reparatie onder garantie uitvoeren en ik wil de klacht ter bemiddeling aan de Bovag voorleggen na een schriftelijke reactie.

Reparatie of herstel van gebrek onder garantie of terugname auto voor aanschafprijs.

Wij vinden dat Autobedrijf Winters hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Autobedrijf Winters?