Klacht Autobedrijfdigitaal.nl: Motorblok gekocht, Voldoet niet aan de eisen.

FrankD

Ik heb een motorblok gekocht bij Autobedrijf Digitaal te Leeuwarden.
De eigenaar vertelde mij dat het blok goed was en dat ie uit een lopende auto is gedemonteerd.
Op goed vertrouwen ben ik daar vanuit gegaan en heb ik het blok overgenomen.
Mijn monteur wil altijd zeker zijn dat de spullen die hij van buitenaf monteert, goed zijn, dus die heeft het blok aan een controle onderworpen.
Om een lang verhaal kort te maken: Met dit blok kunnen wij helemaal niets.
Hier baal ik ontzettend van aangezien mijn auto al ruim een maand stil staat en mij inmiddels al genoeg geld heeft gekost.
Ik heb inmiddels telefonisch contact gehad met de eigenaar van het bedrijf maar die blijft bij zijn verhaal dat het blok goed was toen hij Leeuwarden verliet.
Ik heb een foto toegestuurd die het probleem duidelijk aangeeft maar hier word geen actie op ondernomen.
Ik voel mij dus behoorlijk in de maling genomen en weet niet hoe ik dit het beste kan oplossen.

Ik wens van het bedrijf dat ze in ieder geval coulant zijn en mij het betaalde bedrag in ieder geval voor een groot gedeelte vergoeden. Dan ben ik van mijn kant ook nog coulant denk ik. Hun houden dan toch nog iets over aan de verkoop aangezien ik niet van plan ben het motorblok terug te brengen. Ten eerste omdat het niet naast de deur is (140 km) en ten tweede, omdat hun ook niks meer met het blok kunnen.

Autobedrijfdigitaal.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.