Klacht Autobedrijven Jacob Schaap: Kosten voor onderhoudsbeurt bijna 2x zo hoog als verwacht en zonder overleg onderdelen vervangen

Anoniem

Ik heb mijn auto naar de garage gebracht voor een standaard onderhoudsbeurt. In het verleden betaalde ik dan de standaard prijs. Nu moet ik opeens bijna het dubbele betalen omdat "er niet voor elk lampje gebeld kan worden.." Zonder overleg zijn mijn nieuwe ruitenwissers vervangen. Ik hoef dan wel geen nieuwe te betalen, maar ik krijg een goedkoper exemplaar terug. Ook zag ik later dat zonder overleg of toestemming mijn kentekenplaathouder vervangen is. Dus er worden zonder overleg onderdelen van mijn auto verwijderd, en ik krijg een (goedkoper) exemplaar terug, wat ik niet wil. Ook zijn er te dure onderdelen berekend, en als je daar over reclameert, is de reactie "de omschrijving staat nu eenmaal zo in de computer".
Behalve de toch al duurder uitgevallen onderhoudsbeurt, ben ik nu nog meer kosten kwijt.
Dus zonder overleg worden zomaar spullen van mijn auto gehaald en niet vervangen voor gelijkwaardig, en ik betaal te dure onderdelen: diefstal dus.

Ik wil de kosten van mijn duurdere ruitenwisser vergoed, of dezelfde ruitenwissers terug ontvangen, die zij zonder overleg van mijn auto hebben gehaald. Ook wil ik een nieuwe blanco kentekenplaathouder (of de kosten vergoed) en een creditnota van de teveel betaalde kosten voor de vervangen lampjes. Tevens een credit voor het arbeidsloon voor de niet gewenste werkzaamheden.

Wij vinden dat Autobedrijven Jacob Schaap hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?