Klacht Autobedrijf Galama: Regenwater overlast bij openen deuren vanaf het dak

# 195483
Visser

Op 3 november 2016 heb ik een nieuwe Toyota Aygo gekocht bij autobedrijf Galema te Leeuwarden. Echter als het regent komt het regenwater naar binnen vanaf het dak. Zelfs de stoelen worden nat. Ik heb hierover geklaagd, maar de dealer geeft aan dat dit een probleem is wat bij deze type auto's steeds terugkomt, maar waar weinig aan te doen is. Dit wil ik niet en heb dat ook aangegeven. Donderdag 17 november heb ik weer een gesprek bij de dealer, maar ik verwacht hier weinig van, omdat het zo'n algemeen probleem is.
Mijn vraag: wat kunnen jullie betekenen voor mij en/of wat van advies geven jullie mij om dit probleem op te lossen

Indien het probleem niet opgelost kan worden, dan wil ik mijn volledig aankoop bedrag weer terug of een auto die dit probleem niet heeft. Ik betaal echter niets meer bij omdat ik ook een auto heb ingeruild.

Wij vinden dat Autobedrijf Galama hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Autobedrijf Galama?