Klacht Autocenter Bulters Nijmegen: olielekkage

Jean Harings

een Hyundai i10 wordt naar de garage gebracht met een olielekkage. Na "reparatie" (en bijbehorende rekening) blijkt het lek niet verholpen. Auto terug naar garage: "er is ook nog sprake van een andere lekkage" (krukas) . Verder wordt vastgesteld dat Het niet verstandig is om nog met de auto te rijden. Bij de eerste reparatie is daar niets van gezegd. De dealer kan mij niet bewijzen dat de eerste reparatie (carterpanpakking) noodzakelijk is geweest, maar is niet bereid de kosten hiervan (deels) voor eigen rekening te nemen. Het lijkt mij voor de hand liggen dat dit wel gebeurt. De garage kan mij wel vertellen dat de eerste reparatie ook echt nodig was, ze kunnen dat niet aantonen, en dan nog... Dat lijkt me de kern van de zaak.
In een telefoongesprek bleken ze niet gevoelig voor mijn argumenten. Er wordt zelfs beweerd dat het vrij normaal is en regelmatig voorkomt dat een auto met een olielekkage meerdere defecten tegelijk heeft en ze dat niet in een keer kunnen repareren.

een (gedeeltelijke) terugbetaling van de oorspronkelijke rekeking, geen dubbele betalingen (van bv. olie vervangen)

Wij vinden dat Autocenter Bulters Nijmegen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Autocenter Bulters Nijmegen?