Klacht Autocenter Heerenveen: geen vertrouwen in de zulke auto handelaars

liefx

Beste heer mevrouw ik heb een een Auto gekocht in Heerenveen op 14 december 2016,Audi A3 Tdi met kilometerstand 240000 bouwjaar 2010 Twee maanden later auto ging slecht op de weg rijdt regelmatig langzaam remmen worden niet in orde de auto ging niet meet hard wegens de twee oranje lampjes dashboard storing.bij km 244000.Ik heb zelf de Auto handelaar gebeld om oplossing te vinden maar lukt het niet.de handelaar heeft de auto uitgelezen even toe hoorde ik van hem dat turbo storing is volgens hem is een dure onderdeel.daarna moest ik weer terug naar huis zonder hulp of vervangen auto tot de defect auto klaar is.ik mis hier mijn rechten ben zeer ontevreden geen oplossing toch heeft mijn belooft toen ik ging bij hem auto kopen ik hem gevraagd of ik recht op heb met reparaties als auto kapot gaat heeft mijn beantwoorden met ja je bent altijd welkom JA in Heerenveen voor reparatie van de Auto die bij ons hebt gekocht wij zorgen ook als een auto vervangen klaar staat.

Auto is Buiten gebruik heb ik laten schorsen bij Rdw Auto nu ergens in da stalling staat stil

Wij vinden dat Autocenter Heerenveen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Autocenter Heerenveen?