Klacht Autocentrum emmen: Afspraak niet nakomen gemaakt voor aanschaf

Klachtnummer
# 157483
Gebruiker
Bjornh
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een Daewoo kalos uit 2004 gekocht en heb na de proefrit gemeld dat de ruitensproeier het niet deed én dat het lampje van de ABS brande...

Hier zouden ze naar kijken en oplossen.. Dit is dus niet gebeurd, en hier kwam ik achter nadat ik al thuis was. Heb dezelfde middag nog gebeld en we kwamen tot de mondelinge overeenkomst dat er een nieuwe ruitensproeierpomp in gezet zou worden en dat de ABS werd nagekeken . Er zou een pomp waren geregeld en ik zou worden.teruggebeld om een afspraak voor reparatie te maken. Tot op heden is er niets gedaan en ze gaan ook niets doen. Zeggen ze aan de telefoon. Ondanks dat ik heel veel gebeld en geappt heb om het te regelen.

De oplossing

Ik wens dat alles Word opgelost in de vorm van een nieuwe ruitensproeierpomp en oplosbaar de ABS..

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Autocentrum emmen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Autocentrum emmen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen