Klacht AutodealsXL: Reiskostenvergoeding

Gerlofschippers

Ik heb tevens een slechte ervaring met autodeals XL. Ik wil hier niet te veel tijd aan besteden, want dat heb ik inmiddels genoeg gedaan.
Ik heb persoonlijk aan de heer Dijkhuis tot 2 keer toe gevraagd en bevestigd gekregen dat het gaat om een totaal bedrag van 7400,-.
Er zou namelijk 50,- reiskostenvergoeding uitgekeerd worden.
Bij de verkoop van de auto bleek dit 7350,- te zijn.Autodeals XL wil nergens van weten, ze dienen slechts als tussenpartij zeggen ze.
Ze hebben op deze auto 350,- verdiend, door deze op hun website te plaatsen en onder deelnemende garagebedrijven te veilen. Maar achteraf betekenen ze helemaal niets voor je. Moet zelf maar bij de kopende partij mijn geld zien op te halen.
Het aantal keren dat ik tevergeefs op antwoord heb gewacht en vervolgens afgescheept wordt met een ontkennend mailtje, getuigd absoluut van geen enkele service.
Bij de verkoop van de Auris waren ze daar in tegen wel gretig en adequate in terug bellen.

Het gaat me al lang niet meer om de 50,-, maar is echt een principe kwestie geworden. Als ik een bedrag overeenkom en voor de zekerheid nog verifieer, moet dit ook nagekomen worden. Dat ze hun dan beroepen op slechts als tussenpartij te dienen , dat is natuurlijk de omgekeerde wereld. Ben met hun 7400,- overeengekomen en niet 7350,- Overigens ligt dan ook bij hun de taak dit met de kopende partij op te lossen. De kopende partij weet nergens van en de fout ligt ook duidelijk bij de firma autodeals xl. Dit zegt het spijtig te vinden, maar nooit geld uit te keren aan klanten. Gewenste oplossing 50 euro en een heel groot excuus.

Wij vinden dat AutodealsXL hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over AutodealsXL?