Klacht Autodemontage Boekholt: Boekholt zou zijn verantwoordelijkheid moeten nemen.

A. Wijk

Na een eerdere zeer positieve ervaring met een set achterlichtunits, heb ik besloten om (dit keer helaas zonder detail foto's vooraf) een deel van een achterklep voor mijn auto te kopen bij Boekholt. Dit had ik beter niet kunnen doen. Ik citeer uit een email van hun van 5 juni 2018, 9:27 uur: "Goedemorgen de achterruit frame is in zeer goeie staat wij sturen u de foto later". De foto is nooit gestuurd. Telefonisch is me verteld dat er wel wat "vliegroest" op zit, maar dat zou ik eenvoudig met een doek en WD40 weg kunnen poetsen. In bijgevoegde foto's is te zien dat dit geen vliegroest is, het onderdeel zelf is flink verroest. Daarnaast heeft het metalen carrosserie deel bovenop de klep (lichtgrijs, zie andere foto) diverse krassen en beschadigingen. Dit onderdeel voldoet in het geheel niet aan wat we van te voren hebben besproken en daarom verwacht ik dat de bestelling geannuleerd wordt en ik mijn geld retour krijg. Ik heb Boekholt gesproken en werd zeer bot en onredelijk te woord gestaan, ze waren niet voor rede vatbaar. Ze nemen kort samengevat niet hun verantwoordelijkheid. Er werden mij als klant allerlei zaken verweten die nergens op slaan en ook gelogen over het onderdeel zelf. Ik heb ze deze foto's doorgestuurd om ze te confronteren met de zeer slechte en teleurstellende kwaliteit die ze geleverd hebben. Nooit meer een reactie ontvangen. Daarna heb ik de hulp ingeschakeld van onderdelenlijn.nl / autonet, in de hoop dat zij hierin kunnen bemiddelen want met Boekholt zelf valt niet op een normale manier te praten. Dat is inmiddels twee weken geleden en dat heeft tot nu toe ook geen effect.
Inmiddels heb ik een nieuw onderdeel moeten bestellen, want de reparatie moest doorgaan. Dit heeft me veel geld gekost.
Ik hoop dat deze klacht serieus wordt opgepakt.

Retour sturen van de achterklep met roest en deuken en vervolgens terugstorten van het volledige aankoopbedrag inclusief verzendkosten.
Reparatie van dit onderdeel is onmogelijk.

Wij vinden dat Autodemontage Boekholt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Autodemontage Boekholt?