Klacht Autodemontage Boekholt: Enorm bedonderd met een tweedehands suzuki alto

Mourik

Een jaar geleden ruilde ik onze mitsubishi carisma (een diesel) onder bijbetaling van 400 euro in voor een (naar zeggen van het bedrijf nette suzuki alto) twee weken later, echter, moest al de eerste reparatie plaatsvinden (de aandrijfas). Een paar maanden later bleek dat de voorbumper volledig verrot was en in de 10e maand van het bezit van deze auto zakten wij door de linker voor schokbreker heen. Bij het aanbieden voor de APK aan een goede garage bleek dat men deze auto niet meer ter keuring wilde aannemen en was hij rijp voor de sloop. Een boos mailtje naar bedrijf Boekholt gaf als reactiebdat men wel even een plaatje onder de verrotte dorpels wilde lassen omhem zo ,,door de APK te trekken". De wetenschap dat ik in een zeer onveilige auto reed deed mij besluiten de auto aan de sloop af te staan. Alle reparaties (totaalbedrag zo'n 200 euro) waren voor eigen rekening en van enige echte service was geen sprake. Ik wil niet meer met het bedrijf in contact komen.

Ik ben geen klant meer van dit bedrijf en zal dat ook nooit meer worden maar ik zou gewoon graag willen dat dit bedrijf geen levensgevaarlijke voertuigen meer verkoopt die een jaar na aanschaf rijp zijn voor de sloop. Ik zou sowieso willen dat de RDW dergelijke bedrijven beter controleert en inspecteert. Op onze Suzuki zat een APK voor een jaar maar het bedrijf weet echt wel wanneer ze een APK goedkeuring afgeven en daarover niet gecontroleerd worden. Het is zeer ongeloofwaardig dat een auto die het ene jaar zonder reparaties door de keuring heenkomt, het volgend jaar rijp is voor de sloop.
Het bedrijf

Wij vinden dat Autodemontage Boekholt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Autodemontage Boekholt?