Klacht Autodemontage de Ooyevaar: Carterpan besteld, maar een andere geleverd die niet past

mobiliteitscenter

Ik heb een carterpan voor mijn auto besteld bij dit bedrijf, via onderdelenlijn.nl. Nu blijkt dat ze een andere carterpan hebben gestuurd, dan de pan die ik heb opgegeven. Ander artikelnummer en ander motornummer. Hierop heb ik contact gelegd met het bedrijf en het probleem voorgelegd. Helaas konden ze geen andere pan leveren, maar mijn geld zou ik ook niet terugkrijgen, want ik had dit zelf beter moeten navragen volgens het bedrijf. Zij zijn toch verkoper en specialist hierin? Hierop heb ik aangegeven dat er ook nog zoiets bestaat als het herroepingsrecht, waarbij ik een internet aankoop binnen 14 dagen retour mag sturen. Helaas, zij waren geen webshop was het antwoord. Het gesprek werd afgesloten met: "neemt u maar contact op met onze advocaat!"

Mijn geld retour (€67,01).

Wij vinden dat Autodemontage de Ooyevaar hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Autodemontage de Ooyevaar?