Klacht Autodemontage de Ooyevaar: Carterpan besteld, maar een andere geleverd die niet past

Klachtnummer
# 138886
Gebruiker
mobiliteitscenter
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een carterpan voor mijn auto besteld bij dit bedrijf, via onderdelenlijn.nl. Nu blijkt dat ze een andere carterpan hebben gestuurd, dan de pan die ik heb opgegeven. Ander artikelnummer en ander motornummer. Hierop heb ik contact gelegd met het bedrijf en het probleem voorgelegd. Helaas konden ze geen andere pan leveren, maar mijn geld zou ik ook niet terugkrijgen, want ik had dit zelf beter moeten navragen volgens het bedrijf. Zij zijn toch verkoper en specialist hierin? Hierop heb ik aangegeven dat er ook nog zoiets bestaat als het herroepingsrecht, waarbij ik een internet aankoop binnen 14 dagen retour mag sturen. Helaas, zij waren geen webshop was het antwoord. Het gesprek werd afgesloten met: "neemt u maar contact op met onze advocaat!"

De oplossing

Mijn geld retour (€67,01).

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Autodemontage de Ooyevaar hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Autodemontage de Ooyevaar?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen