Klacht Autodemontage Veenendaal: Terugbetaling aankoopbedrag blijft uit

Yassin

Op 20 april 2018 heb ik via de website www.onderdelenlijn.nl een onderdeel besteld bij Autodemontage Veenendaal BV a € 44 incl. € 9 verzendkosten. Op 23 april 2018 heb ik het onderdeel ontvangen, maar helaas bleek dit (ondanks een zeer heldere omschrijving incl. artikelnr. bij zowel de aanvraag als in een latere e-mail) niet het juiste onderdeel te zijn.

Op 23 april 2018 middels e-mail kenbaar gemaakt dat ik gebruik maak van mijn recht op bedenktijd en de koop ongedaan maak met de vraag wat hun retourprocedure is. Wegens het uitblijven van een reactie nogmaals een e-mail gestuurd op 25 april 2018. Dit heb ik op 30 april wederom herhaald met een lees- en bezorgbevestiging. Dezelfde dag een reactie gekregen van het bedrijf.

Op 30 april heb ik het onderdeel, op mijn kosten, retour gezonden en op 1 mei om 12.09 uur is deze door hen ontvangen. Wegens het niet terugstorten van het door mij voldane bedrag, heb ik op 11 mei 2018 wederom een e-mail gestuurd. Op 14 mei 2018 heb ik een reactie van het bedrijf gehad met de mededeling dat het bedrag a € 44 binnen enkele werkdagen op mijn rekening zal staan.

Inmiddels is het alweer 5 juni en hebben zij (nog steeds) niet voldaan aan hun verplichting om binnen 14 dagen het aankoopbedrag aan mij terug te betalen. Hiermee is het bedrijf naar mijn oordeel in overtreding.

Het aankoopbedrag a € 44 terugkrijgen.

Autodemontage Veenendaal is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Autodemontage Veenendaal?