Klacht Autodoc.nl: Ik krijg geen garantie op mijn bestelde producten terwijl ik dat wel moet krijgen.

Klachtnummer
# 360497
Gebruiker
jeweetjordy
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Belabberde garantie van het bedrijf dat nergens in de voorwaarde beschreven staat.

Ik wil een product retourneren omdat deze niet werkt/ probleem met de auto niet oplost.

Moeten ze perse eerst alles van de auto weten(model, bouwjaar, kenteken en chassisnummer) met foto's en al en vervolgens krijg ik te horen. "Ja omdat het product al gemonteerd is kunnen we het neit terugnemen volgens ons beleid en regels"

Dit slaat toch alles... en dit terijwl ik 3 euro extra betaal om het te mogen retourneren zonder reden!

De oplossing

Ik wil dat ik mijn producten mag retourneren en mijn geld terug krijgen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Autodoc.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Autodoc.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen