Klacht Autodoc.nl: Product niet geschikt voor mijn voertuig

H

Autodoch stelletje oplichters dat ze er zijn net iemand aan de telefoon gehad die mij bijna via de telefoon een vuist wou geven en zoals al eerder aangegeven WEER GEBREK AAN NEDERLANDS niks willen regelen en dat terwijl ik heb aangegeven dat dit onderdeel niet geschikt is voor mijn voertuig is meneer geeft aan om het gewoon te houden en het geld die ik er voor heb betaald moet vergeten pakketje opsturen kost 25 euro en dat voor eigen kosten voor hun fout idioten zijn het echt gewoon oplichters met volle vetrouwen besteld op kenteken eindstand heb je een verkeerde onderdeel en ja hoor je mag het zelf uitzoeken en dan ook nog verwachten dat ik hem meneer met u moet gaan spreken BEDANKT AUTODOC!!!!

Ik wil dat het pakketje afgehaald word op hun kosten en wil mijn geld terug want het is niet mijn fout ze sturen mij een verkeerd onderdeel jammer genoeg is mijn voertuig met de juiste onderdeel gerepareerd wat een kutbedrijf heb niks aan de onderdeel meer die ik van hun heb WIL MIJN GELD!

Wij vinden dat Autodoc.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Autodoc.nl?