Klacht Autoeurope: Voor een njet ontvangen huurauto betalen!

Diana

Een auto gehuurd voor een week vanaf zaterdag 13 uur tot de volgende zaterdag bij Auto europe. Bij aankomst bij Avis verhuur om 13.05 uur (verkeer zat iets tegen naar Rotterdam toe) , waar ik de auto moest op halen via Autoeurope, was het verhuurbedrijf Avis gesloten. Hoe kan een verhuurkantoor dicht zijn vanaf 13 uur als ik een auto huur vanaf 13 uur? Ik was hiervan niet op de hoogte.
Gaan bellen met nummer op de deur, Avis aan de lijn....zeer onbeschoft te woord gestaan moest Auto Europe maar bellen. Auto europe gebeld, vonden het een onbegrijpelijk verhaal dat het kantoor van Avis al dicht was.
Maar konden niets voor me doen... bedrag stond gereserveerd op mijn creditcard en zou worden afgeschreven , dikke pech. In protest gegaan, manager gesproken.....geen begrip of redelijk oplossing. Auto europe kon me uiteindelijk uit coulance een regeling geven. Meteen de helft van het huurbedrag betalen, dan kocht ik de rest van de som af!!! Of niet meteen van de coulance regeling gebruik maken en de maandag erna het volledige gereserveerde bedrag betalen.
Dit geweigerd, geen auto en geen redelijke oplossing. Klachten neergelegd, mocht niet helpen. Uiteindelijk is het bedrag van mijn rekening afgeschreven....en niets meer van ze gehoord. Ook van Avis niets meer gehoord....blijkbaar is het heel normaal dat mensen een auto huren, betalen, en niet even gebeld worden, ook niet na klacht dat kantoor dicht was.
Kortom geen huurauto en wel ervoor betaald. Daarnaast onbeschoft te woord gestaan door Auto europe en Avis. Mensen wees gewaarschuwd!!

Mijn geld terug.
Heb geen hurauto gekregen.
Heeft alleen maar verder frustratie en tijd gekost.

Wij vinden dat Autoeurope hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Autoeurope?