Klacht Autogroep Pekela: Ontbinding koopovereenkomst na verkoop ondeugdelijk product

Klachtnummer
# 282402
Gebruiker
Ashena79
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb op 25 augustus een BMW 7 serie gekocht bij dit bedrijf. Alvorens we de auto kochten, hebben we gevraagd of deze mankementen vertoonde. Hier is ontkennend op geantwoord. We zijn vervolgens daar toe gereden en hebben een proefrit gemaakt en de auto gekocht. Twee weken na aankoop, reed de auto niet meer (motor defect). Bij een bezoek van de monteur bleek dat de auto nog meer storingen vertoonde. Ik heb het bedrijf een mail gestuurd, daar heb ik geen reactie op ontvangen. Ook op de ingebrekestelling (per mail en aangetekende post + herinnering van de mail) is niet gereageerd. Inmiddels hebben we een advocaat ingeschakeld die ook een mail, brief en aangetekende brief heeft gestuurd. Echter hebben we hierop ook geen reactie van het bedrijf en eigenaar ontvangen.

De oplossing

Ik wil graag de koop ontbinden en alle kosten die ik gemaakt heb in de tussentijd (o.a. wegenbelasting, verzekering, advocaatkosten) wil ik gecompenseerd krijgen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Autogroep Pekela hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Autogroep Pekela?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen