Klacht Autogroep Pekela: Ontbinding koopovereenkomst na verkoop ondeugdelijk product

Ashena79

Ik heb op 25 augustus een BMW 7 serie gekocht bij dit bedrijf. Alvorens we de auto kochten, hebben we gevraagd of deze mankementen vertoonde. Hier is ontkennend op geantwoord. We zijn vervolgens daar toe gereden en hebben een proefrit gemaakt en de auto gekocht. Twee weken na aankoop, reed de auto niet meer (motor defect). Bij een bezoek van de monteur bleek dat de auto nog meer storingen vertoonde. Ik heb het bedrijf een mail gestuurd, daar heb ik geen reactie op ontvangen. Ook op de ingebrekestelling (per mail en aangetekende post + herinnering van de mail) is niet gereageerd. Inmiddels hebben we een advocaat ingeschakeld die ook een mail, brief en aangetekende brief heeft gestuurd. Echter hebben we hierop ook geen reactie van het bedrijf en eigenaar ontvangen.

Ik wil graag de koop ontbinden en alle kosten die ik gemaakt heb in de tussentijd (o.a. wegenbelasting, verzekering, advocaatkosten) wil ik gecompenseerd krijgen.

Wij vinden dat Autogroep Pekela hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Autogroep Pekela?