Klacht Autohandel de brug enschede: Verkoper komt afspraken niet na

M.M.Muller

1 spiegel is er in de eerste week al afgevallen, bij de sloop een nieuwe gehaald.€ 50,00
2 midden stoel van de achterbank zelf moeten kopen ondanks dat je hebt beloofd deze op te sturen als je hem had. € 50,00
3 lampje motormanagement brand nog steeds ook na het resetten gaat het lampje weer branden wat duid op een kapotte katalysator!! ( volgens dealer )
4 sleutel gekocht bij de toyota dealer € 120,00 maar heb hier niets aan omdat ik de zwarte masterkey niet heb., nieuwe sleutel kan dan niet geprogrammeerd worden
5 elektrisch raam werkt niet dit is al zo van af het begin, schakelaar stuk en is tweedehands niet te krijgen, nieuw € 175,00!!
6 elektrische koplamp werkt niet aan de linker kant, wat wel zou moeten met een nieuwe apk die ik er toen bij had.
7 achter remmen moeten laten repareren omdat het binnenwerk er verkeerd in gemonteerd zat € 50,00
8 koppeling loop op zijn eind en is zo goed als af volgens de toyota dealer.

Graag zou ik willen weten hoe we nu het een en ander gaan oplossen?
Henk je zou mij een 100% goede auto verkopen maar zoals je ziet is dit niet helemaal het geval.
Ik ga er nog steeds van uit dat we dit onder elkaar kunnen oplossen zonder tussen komst van derden en hoop spoedig van je te horen met positief nieuws.
maar tot op heden niet gehoord ook niet na vele malen bellen en mailen

Graag zou ik zien da garage de Brug alle mankementen verhelpt en mij de reeds gemaakte kosten schadeloos steld

Wij vinden dat Autohandel de brug enschede hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!