Klacht Autohopper: Oneerlijk Algemene Voorwaarden en van het kastje naar de muur gestuurd worden

Stefan

De klacht gaat over het terugbetalen van de borg van een gehuurde verhuiswagen, ivm zogenaamde schade. Autoverhuurder Firma Kok en de Franchise AutoHopper spelen van het kastje naar de muur. De Algemene Voorwaarden zijn allerminst ten voordele van de huurder. Er is vooraf geen opname van de staat van de auto samen de huurder/verhuurder gedaan. Er is geen rapport opgesteld bij inname van de Auto. Er is niet gemeld dat de zogenaamde schade consequenties zou hebben voor het terugbetalen van de borg (er stond immers 'terug te ontvangen bedrag 735,78 Euro' op de bon''. Er is nooit gereageerd op mijn vraag om een kostenopgaaf te doen toekomen van de schade. Firma Kok en Autohopper begrijpen het verschil tussen werkelijke kosten en borgsom niet.
Allereerst ging het om 735,78 Euro borg, wat later door tussenkomst van Autohopper teruggebracht is naar 150 Euro.

Ik wil dit enkel aan de Consumentenbond kenbaar maken, in geval van meerdere klachten naar aanleiding van de Algemene Voorwaarden van AutoHopper of Firma Kok in Baarn, zoals die van mij.

Mijn Rechtsbijstandsverzekering heeft de zaak overgenomen en mij 2/3 vergoed van de resterende 150 Euro, maar omdat het om zo'n laag bedrag gaat, verwacht ik geen resultaat. Mijn rechtsbijstand hebben mij dat bedrag (100 Euro) vergoed, omdat zij vinden dat de Algemene Voorwaarden voor de rechter niet overeind zullen blijven staan, ivm zorgplicht van de verhuurder.

Wij vinden dat Autohopper hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Autohopper?