Klacht Autohopper: Terugstorten Borg niet volgens afspraak

Klachtnummer
# 561143
Gebruiker
J.J.C.M. Edelbloedt
Datum
0 reacties

Details

Klacht

De borg zou volgens mondelinge toezegging binnen 3 werkdagen terug worden gestort op mijn rekening.
Afrondende factuur ontvangen, volgens zeggen had men niet het juiste bankrekeningnummer , dit nogmaals aangereikt.
Nu een week later nog maar eens gebeld, stelt men dat de termijn waarin de borg wordt teruggestort nergens in hun algemene voorwaarden staat.
Ik heb hem een ultimatum gesteld alvorens ik mijn rechtsbijstand verzekering inschakel in deze.

Gewenste oplossing

De volledige borg te weten €750 terstond terugstorten op mijn bankrekening.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Autohopper hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Autohopper?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen