Klacht Autohuren.nl: "Uitgebreide dekking" van autohuren.nl blijkt niets waard

Joost Janssen

Laagste prijsgarantie slaat nergens op. Ik dacht alles geregeld te hebben voor het huren van een auto tijdens mijn vakantie in Kreta door de optie "Uitgebreide dekking van het eigen risico, ook bij schade aan glas, wielen, dak en onderkant." te kiezen bleek dat ik aangekomen bij Goldcar toch nog het eigen risico afgekocht moest worden moest voor 270 euro omdat alleen Visa geaccepteerd werd en 1.100 borg niet geaccepteerd werd door mijn Visa Card. Andere credit cards werden niet geaccepteerd. Van de uitgebreide dekking van autohuren.nl hadden ze nooit gehoord. Na moeizame engelstalige communicatie met autohuren.nl werd mij een veel duurder alternatief geboden waarvoor ik weer met de pendel bus naar het vliegveld terug moest. Na het vragen om opheldering wordt alleen naar onleesbare zinnen en termen verwezen in de kleine lettertjes in de algemene voorwaarden die je pas krijgt als je op autohuren.nl de transactie al hebt afgesloten. Het extra bedrag dat ik voor de 'uitgebreide dekking' heb afgesloten ben ik kwijt. Na 2 mails waarin ik vraag om opheldering wordt er niet meer gereageerd op mijn mails.

Mijn extra kosten voor de "Uitgebreide dekking
Dekking van het eigen risico, ook bij schade aan glas, wielen, dak en onderkant." terug. Deze bleek niets waard bij GoldCar

Bijlagen

Wij vinden dat Autohuren.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Autohuren.nl?