Klacht Autohuren.nl: Autohuren handelt niet bij contractproblemen met de autohuurder in Madeira

Jolanda en Rudi

Autohuren bemiddelt in de verhuur van auto's in het buitenland, waaronder in Madeira. In Madeira hebben zij o.a. een contract met Budget. Budget's handelswijze is: bewust fouten maken bij invoeren, waardoor het ophalen van een auto vertraagd wordt, geïrriteerd reageren naar de klant, niet het contract willen laten lezen maar alleen wijzen waar je je handtekening moet zetten. Daarna wordt je verrast met extra verzekeringen, etc. waarvoor een extra bedrag van je creditcardrekening gehaald wordt. Nergens kan je terecht met je klacht, omdat je zelf het contract getekend hebt. Terwijl in het contract niet bevestigd is dat je het contract gelezen hebt en duidelijk te zien is dat je handtekening op meerdere plekken is gekopieerd en geplakt. Ook Autohuren, die bekend moet zijn met deze handelswijze, laat de werkwijze voortbestaan. Beter was het als Autohuren meewerkte aan sanctioneren om zo een eerlijke handelswijze te verkrijgen.

Bij voorkeur krijgen wij het bedrag retour dat teveel van onze rekening is afgehaald en willen wij dat Autohuren de bedrijven die bewust fout handelen gaat boycotten.

Wij vinden dat Autohuren.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Autohuren.nl?