Klacht Autohuren.nl: Slechte service

Klachtnummer
# 395245
Gebruiker
hanno
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Via autohuren.nl een auto gehuurd voor een vakantie in Portugal. Aldaar heel veel problemen om auto mee te krijgen, autohuren.nl is niet bereikbaar vanuit Portugal en als men vanuit Nederland belt wel gehoor, maar de enige reactie was 'I can't help you' (alleen iemand die engels spreekt aan de telefoon). Achteraf ook per mail niet bereikbaar. Heel slecht dat je zo met klanten om gaat. Uiteindelijk in Portugal maar een andere auto gehuurd, maar het betaalde huurbedrag aan autohuren.nl ben ik kwijt.

De oplossing

Ik wil mijn geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Autohuren.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Autohuren.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen