Klacht Autohuurkoop west: Auto van mijn naam weghalen

Kia Shuma

Op 22-06-2016 is de Kia Shuma opgehaald door de eigenaar van autohuurkoop West zonder enig bewijs achter te laten. Ik heb meneer diverse keren gebeld om een bewijs op te sturen dat meneer de auto heeft weggehaald, maar tot nu toe nog niks mogen ontvangen. De auto staat nog op mijn naam. Nu heb ik contact gehad met het juridisch loket en die hebben mij geadviseerd om de auto als gestolen op te geven. Ik wil dat de auto wordt afgeschreven van mijn naam zoals beloofd. Bij het afsluiten van de huurkoop kregen wij een contract die niet rechtsgeldig was bevonden tijden een verkeerscontrole van de politie. Wij hadden ook geen kentekenbewijs gekregen en konden die dus tijdens de controle ook niet tonen. De auto is door autohuurkoop West opgehaald, maar omdat de auto nog steeds op mijn naam staat moet ik wegenbelasting en de verzekering door blijven betalen!

Graag wil ik dat de Kia Shuma van mijn naam word afgeschreven zoals meneer dat had beloofd toen meneer de auto voor de deur weg had gehaald!

Wij vinden dat Autohuurkoop west hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Autohuurkoop west?