Opgelost door Autokempen Veldhoven: Na 3 maanden remmen al kapot

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 10902
Gebruiker
c.j. smeets
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik kocht 3 maanden geleden een nieuwe e brommer merk: mvgreen SLX en wat blijkt dat de achter remmen al kapot zijn. dit zou worden opgelost zei heer kempen en ook de importeur. moest kapotte remmen opsturen voor nieuwe te kunne krijgen. wat ik belachelijk vond deed een check up bij motoport deze ondekte het probleem. terwijl de brommer 1 jaar garantie heeft en half jaar op accu. ik heb vele scooters nieuw gekocht maar allemaal problemen zoals de zero bike accu probleem de tianma en king kappen scheuren standaards door gezakt y reb accu problemen en nu deze ik ben er nu klaar mee na dez brommer e koop ik nooit geen e brommer meer bij late inzien is dit toch vele malen duurder. dit is niet zo zeer een product wat goed is misschien wel die hele duurdere klasse maar ik kap ermee.

De oplossing

Stuur A.U.B. nieuwe achter remmen zodat ik deze kan laten maken bij een zaak in alkmaar waar ik al ben geweest deze verhelpt het probleem zodra ik die remmen aan hem heb overhandigd. zo moeilijk is het toch niet. en die kapotte stuur ik dan onmiddelijk retour na autokempen. te veldhoven

2 reacties

  1. Auteur
    Autokempen Veldhoven
    Datum
    Geachte heer Smeets, zoals we telefonisch vorige week reeds besproken en beloofd hebben zijn de remmen vandaag naar u verstuurd. U schrijft hier dat de remmen kapot zijn, maar in het telefoongesprek gaf u aan dat ze binnen 3 maanden aan vervanging toe waren. Hoe dan ook een voor u vervelende zaak en ik hoop dat met het opsturen van de nieuwe remmen uw probleem verholpen is. Met vriendelijke groet, [naam verwijderd door moderator] Autokempen Veldhoven
  2. Auteur
    c.j. smeets
    Datum
    heer norbert de remmen zijn versleten heb ik al eerder aangegeven maar u heeft nieuwe gestuurt vandaag vind ik top, het ligt niet aan u dat het zo,n pech is absoluut niet maar ik heb zeer veel nare ervaringen met elektrische scooters achter de rug vandaar ik zo heb gereageerd nogmaals excuseer me hierin ik had immers geen andere keus meer betreft importeur ben ik klaar mee ik doe het voortaan alleen met u verder. nogmaals bedankt voor u reactie en tijd .

Uiteindelijke oplossing

Auteur
c.j. smeets
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Autokempen Veldhoven?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen