Klacht Autokits ak-tuning: ik kan het kleur verschil van de auto nu niet de auto verkopen

el loco 78

ik heb een bodykit daar gekocht voor mijn auto,ik heb mijn kleurnummer van mijn auto door gegeven en toen ik de bodykit thuis kreeg en die onder de auto was gemonteerd was het de verkeerde kleur geen zwart maar rood,toen ik om opheldering vroeg kon ik het voor nog eens €300,- euro laten oplossen dus dat heb ik gedaan ik ben ernaar toe geweest en de auto daar achter gelaten en een paar dagen later de auto opgehaald en toen was het nog niet goed nog steeds rood van kleur..en ik heb weer contact opgenomen maar ze helpen niet!!

een schade vergoeding
dit bedrijf komt met oplossingen en die oplossing is het volgende vele mailtjes met het woordje oplossing en nog meer mails met het woord oplossing maar er gebeurd niets!!!de spullen gaan naar de zogenaamde fabriek om gespoten te worden hier het adress hobbyhal Heining 117 1047AC. Amsterdam bezint eer gij begint over de aliexpress bumpertjes maar niet te beginnen!!

Autokits ak-tuning
    Ak tuning herkent zich totaal niet in deze brief wij hebben altijd voor een oplossing met Rene opengestaan.

Ak tuning heeft zelfs aangeboden om het gehele bedrag terug te storten na het overhandigen van onze verkochte spullen omdat deze meneer zo ontevreden en bedreigend is.

Ak Tuning
    Autokits ak-tuning
    Wij hebben verschillend oplossingen geboden waarvan een alle spullen terug dan storten wij het gehele betaalde bedrag terug op bankrekening maar dat wil deze meneer niet!!

Ook een klacht indienen over Autokits ak-tuning?