Klacht Automat24.nl: Automat besteld en betaald en niet geleverd

Klachtnummer
# 122908
Gebruiker
fnoord
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 15 juli een automat besteld voor de renault grand scenic. Levertijd zou 10-15 werkdagen duren. Inmiddels ruimschoots verstreken. Meerdere emails gestuurd maar geen reactie.
Op internet geen telefoonnummer te vinden.....

De oplossing

Ik wil mijn automat geleverd hebben en anders mijn geld terug op korte termijn

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Automat24.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Automat24.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen