Opgelost door Automatopmaat.nl: niet passend product, geen klachtenafhandeling, geen contact: wanprestatie!

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 393004
Gebruiker
JanD52
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Heb een rubberen kofferbak-mat voor mijn Renault Megane Estate 2019 besteld: krijg een type voor een ouder type auto: mat past niet.
Retourformulier ingevuld: geen reactie.
Telefoon wordt niet opgenomen.
Men reageert ook niet op mails naar info@automattenopmaat.nl.
E.e.e.a teruggestuurd: geen reactie.
Bedrijf zit in Ridderkerk,

Wees gewaarschuwd!

De oplossing

Óf een passende mat, óf mijn geld terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Automatopmaat.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
JanD52
Datum
Uiteindelijke oplossing
Een nieuwe mat ontvangen ( het bedrijf reageerde enkele uren na het plaatsen van de klacht) . Maar opnieuw is het niet precies de goede mat, maar een die min of meer passend gemaakt kan worden. Omdat ik het gezeur zat ben neem ik er genoegen mee.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Automatopmaat.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen