Klacht Automatopmaat.nl: Vw caddy rubberkofferbak mat past niet.

a.e.

Ik heb een VW Caddy MPV en daar wou ik graag een rubberen kofferbak mat voor.
BIj www.automatopmaat.nl in Enschede hadden ze deze voor niet al te veel geld.
Ik heb hem besteld netjes gekregen maar toen ik hem in auto wou leggen was deze aan alle kanten te groot.
Ik direct kontakt gezocht, bedrijf mailde direct terug dat ik retour kon zenden. Maar dat was nog al prijzig. 12 euro omdat het zo'n lang pakket is.
Daar baalde ik enorm van. Maar op site stond dat je op afspraak ook gekochte goederen kon afhalen. Ik dacht dan kan ik het ook terug brengen. Want was die ma en di er op vlak bij Enschede. Maar toen ik dat voorstelde heb ik nooit meer wat van het bedrijf gehoord. Toch dus maar voor optie verzenden gekozen. Dat heb ik 11 november gedaan. Binnen een week na ontvangst. Krijg ik het pakket een paar dagen later weer thuis retour gezonden. Kan op geen enkele manier meer kontakt krijgen met dit bedrijf. Dus ook nog eens extra 12 euro aan nutloze verzendkosten kwijt. I

Geld retour. En daarna mat retour via afhaal opdracht.

Wij vinden dat Automatopmaat.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Automatopmaat.nl?