Klacht Automobielbedrijf Peeten b.v.: Caska multimedia navigatiesysteem

R.M.A. van den Boorn

Wij hebben op 4-12-2010 een nieuwe auto gekocht van het merk Mazda 3 hatchback bij autobedrijf Peeten in Baarlo. Wij zijn zeer tevreden en positief over het functioneren van de auto. Helaas zijn wij niet te spreken over het ingebouwde Caska navigatiesysteem, de onvangst is slecht en erg traag. Maar bovenal komt bij het opstarten van dit systeem de melding "wacht op bruikbaar signaal" veel voor (en ik rij niet in een tunnel) en mocht het systeem eindelijk reageren, dan ben ik al ruim 20 tot 45 minuten aan het rijden. Dit mag toch niet gebeuren. Er is door de leverancier al eens een nieuwe console geplaatst, maar dit heeft niet mogen baten. Ik ben inmiddels al 6 keer teruggegaan naar de garage, maar het probleem is nog steeds niet opgelost. Wij hebben geen vertrouwen meer in het navigatiesysteem Caska.

Wij willen een volwaardig nieuw navigatiesysteem op de plaats van het huidige systeem.

Wij vinden dat Automobielbedrijf Peeten b.v. hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Automobielbedrijf Peeten b.v.?