Klacht Automobielbedrijf Van Zelst&Zn: Oplichting

Leiden

Wij hebben in november 2010 een auto gekocht bij de firma Van Zelst te Valkenburg. Hierbij was de afspraak de we met de auto zouden rijden in januari 2011 en dat de auto ook in januari 2011 op kenteken gesteld zou zijn . Bij thuiskomst kwamen we tot de ontdekking dat dit niet het geval was. Wij misten door deze handeling de door de dealers geboden extra korting en bij verkoop van de auto zou deze minder opbrengen. Wij waren voornemens de verkoop ongedaan te maken en het contract te ontbinden.
De verkoper kwam tot een bod om twee onderhoudsbeurten te verrichten, de trekhaak te plaatsen, en de winterbanden twee keer te wisselen.Bovendien werd schriftelijk vastgesteld dat bij aankoop van een volgende auto er €1000,- boven het hoogste bod werd gedaan.
Graag willen wij dat u de firma Van Zelst wijst op de gemaakte afspraken en er voor zorg draagt dat Van Zelst overgaat tot betaling van €1000,- Ze weigeren de ondertekende afspraken na te komen.

Gezien elke weigering van het bedrijf om de gemaakte afspraken na te komen eisen wij de aangeboden € 1.000,00 op onze rekening gestort te krijgen.

Automobielbedrijf Van Zelst & Zn
    antwoord op de klacht is dat wij op 2dec schriftelijk gereageerd hebben en hierbij toe zouden willen dat de echte waarheid bezijdens het verhaal van de klager ligt en wij bereid zijn een ieder te vertellen hoe de vork dan wel in de steel steekt
    Leiden
    De heer Van Zelst Sr. weet heel duidelijk wat hij afgesproken heeft en heeft dit zelfs in een schriftelijke verklaring vast gelegd en ondertekend. Indien mogelijk zou ik deze verklaring graag plaatsen, dan zijn er verder geen woorden nodig. Hij bleef weigeren deze overeenkomst na te komen. Volgens mij ben je dan een oplichter! Dat was hij al op het moment dat hij de auto leverde. Hij was bang dat wij de auto zouden laten staan. Dat bewijst, samen met de verklaring, de oplichting!!!!!!!!!

Ook een klacht indienen over Automobielbedrijf Van Zelst&Zn?