Klacht Automondo: Te hoge rekening van APK 2 jaar na aankoop van Fiat Panda

Klachtnummer
# 64863
Gebruiker
Honingh
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Wij hebben een Fiat Panda gekocht twee jaar geleden. Wij hebben daar 3600 km mee gereden in twee jaar tijd. In april 2014 hebben wij de auto naar dezelfde garage gebracht voor de APK keuring. Tot onze verbazing mankeerde er ineens van alles aan deze auto en moeten we bijna 400 euro betalen aan reparaties. Dit verbaast ons omdat er zeer weinig gereden is met de auto.
Wij hebben diverse mails gestuurd maar we moeten gewoon betalen. Een persoonlijk gesprek gaat voorlopig niet omdat mijn man voor zijn werk in het buitenland is. Door de telefoon is het niet gelukt om samen tot een oplossing te komen. De eerste herinnering is nu binnen. Tot een oplossing zal het niet komen onderling.

De oplossing

Onze gewenste oplossing zou zijn, de rekening te delen omdat wij oprecht niet geloven dat alle onderdelen die vervangen zijn, al vervangen moesten worden na zo weinig te hebben gereden met een auto die verder altijd binnen staat!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Automondo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Automondo?