Klacht Automotive de Wereld: Nep sandalen

W. Hilhorst

Vorige maand aankoop gedaan van een paar leren dames sandalen bij de site automotivedewereld.nl. De site zag er professioneel uit en in het Nederlands gesteld. Betaling gedaan met creditkaart. Geen reacties ontvangen vwb betaling cq verzending van pakket. Na eerste week gevraagd via hun site wanneer deze geleverd zouden worden. Kreeg via een gebrekkige Engels mail door dat ik het tracenummer moest volgen. Deze sandalen werden afgeleverd in Budapest!! Hierna nogmaals enkele vragen gesteld waar de sandalen bleven. Geen reacties ontvangen. Uiteindelijk kreeg ik 4 weken na aankoop een paar sandalen in een plastic zakje. Hierin zaten een paar plastic nep sandalen die ik ook niet besteld had. Teven was er geen informatie aanwezig over retourneren, factuur etc. Deze sandalen kwamen niet eens in voor in hun assortiment. Enige vergelijking was dus ook niet mogelijk. Ook werd er meer geld van mijn rekening afgeschreven dan ik betaald had voor deze sandalen. Ik heb verschillende emails, rechtstreeks en via hun site gestuurd, betreffende opheldering maar helaas geen enkele reactie.

Terugbetaling aankoopbedrag

Wij vinden dat Automotive de Wereld hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Automotive de Wereld?