Klacht Automotive Import: Ze brengen een hogere BPM in rekening terwijl dit niet afgesproken is.

Biba

Dit bedrijf bedondert zijn klanten. Uiteindelijk te betalen BPM bedrag substantieel hoger dan vooraf gegeven indicatie. Dit kan natuurlijk gebeuren maar dan lijkt me dat je dit uitlegt aan je klant en transparant bent. Maw laat zien welk BPM bedrag Automotive heeft betaald aan Belastingdienst. Dit weigeren ze pertinent, nemen nooit de telefoon op, komen afspraken niet na en zijn zogenaamd altijd druk met auto's uitleveren. Oh ja en dan frauderen ze ook nog met de transport kilometers. Ff 45 km extra in rekening brengen. Ik ga er werk van maken want het is oplichting.

Het teveel betaalde bedrag terug storten. Maw het verschil tussen de door mij betaalde BPM aan Automotive Import en de door hun betaalde BPM aan Belastingdienst. Hun verdienmodel zou slechts de afgesproken service fee moeten zijn en niet klanten oplichten met BPM. Gaat om zeker €1500 in mijn geval.

Biba
Uiteindelijke oplossing Geen! Zij hebben niet laten zien waar het enorme verschil in BPM door wordt verklaard en ze hebben ook niet aangetoond hoeveel BPM zij aan Belastingdienst hebben afgedragen. Ik zal mijn gelijk nu via rechter moeten halen. Er is even contact geweest tussen deurwaarder en Automotive (Marco) en hij heeft de deurwaarder een bizar verhaal op de mouw gespeld dat ik een medewerker van hem bedreigd zou hebben...... Echt firma list en bedrog dit. Het is natuurlijk niet waar maar hoe komt hij erop.....