Klacht Automotive Import: Ze factureren een hogere te betalen BPM dan dat zij betalen aan Belastingdienst.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 356230
Gebruiker
Biba
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Dit bedrijf bedondert zijn klanten. Uiteindelijk te betalen BPM bedrag substantieel hoger dan vooraf gegeven indicatie. Dit kan natuurlijk gebeuren maar dan lijkt me dat je dit uitlegt aan je klant en transparant bent. Maw laat zien welk BPM bedrag Automotive heeft betaald aan Belastingdienst. Dit weigeren ze pertinent, nemen nooit de telefoon op, komen afspraken niet na en zijn zogenaamd altijd druk met auto's uitleveren. Oh ja en dan frauderen ze ook nog met de transport kilometers. Ff 45 km extra in rekening brengen. Ik ga er werk van maken want het is oplichting.

De oplossing

Het teveel betaalde bedrag terug storten. Maw het verschil tussen de door mij betaalde BPM aan Automotive Import en de door hun betaalde BPM aan Belastingdienst. Hun verdienmodel zou slechts de afgesproken service fee moeten zijn en niet klanten oplichten met BPM. Gaat om zeker €1500 in mijn geval.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Biba
Datum
Uiteindelijke oplossing Er is geen enkele reactie gekomen van Automotive en ze hebben dus niet laten zien waarom de BPM zoveel afweek en hoeveel BPM zij hebben afgedragen aan Belastingdienst. Hun werkwijze is niet transparant en ik zal mijn gelijk nu moeten gaan halen bij de rechter.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry