Klacht Autoonderdelenwinkel.nu: terugstorting van kosten motorsteun Ford Mondeo Stationcar

Vriezelaar

Motorsteun voor Ford Mondeo Stationcar kennelijk verkeerd besteld. Het bedrijf was zo coulant om deze om te ruilen voor de goede motorsteun, aangezien de motorsteun voor mijn zoon op Curacao was, kostte het veel tijd voordat de motorsteun weer in Nederland was.

Motorsteun teruggestuurd in een Post.nl doosje, maar werd niet geaccepteerd door het bedrijf aangezien dat niet de juiste verpakking was, en derhalve konden zij die motorsteun niet meer terugsturen naar de leverancier.
Motorsteun kwam verpakt in plastic bijgevoegd in een grote doos met nog een ander onderdeel. Dat ander onderdeel was goed.
De winkel kan toch een andere ( motorsteun) doos gebruiken om de teruggestuurde motorsteun naar de leverancier te sturen.?. Simpele oplossing, lijkt me.
Tot nu toe geen reactie van de winkel ontvangen. Helaas.

Autoonderdelenwinkel.nu
    Beste E.W.H. Vriezelaar,

Op 23 april 2018 hebben wij deze case reeds behandeld.
    Wij hebben voor u een uitzondering gemaakt omdat de omstandigheden anders waren dan normaal. Wij hebben hier voorwaarden aan gesteld welke u niet na kon komen.
    Hierdoor kunnen wij het artikel niet retour nemen.

AutoOnderdelenWinkel

Vriezelaar
LS. We hebben gewoon pech pech. Kunnen naar het geld fluiten! Het zij zo! Inmiddels via een andere autohandel on line, een andere motorsteun gekocht voor minder dan de helft . Ik ga volgende maand met deze motorsteun weer naar Curacao. Laat dit een wijze les zijn voor alle potentiële kopers van autowinkels on-line: bewaar je dozen en je verpakkingen, bubbeltjesplastic of gewoon papier...maak er foto’s van.. Met zonnige groet, Mw. E. Gosal Vriezelaar

Ook een klacht indienen over Autoonderdelenwinkel.nu?