Wij vinden dat Autopalace hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Autopalace: Vervanging zomerband ver boven een redelijke prijs
Details
Klacht
Ca. 5 wkn geleden kwam ik terug van vakantie en kreeg een lekke band. Doordat ik in de file stond en geen kant uit kon, behalve in de stroom mee gaan tot ik een veilige plek vond om de band te verwisselen, is de band totaal aan gort gereden. Een nieuwe band was het gevolg. Een dergelijke band kost bij Reparatiebedrijven als Kwik-Fit, Euromaster ed. ca € 180 - € 220,-. Met opleggen, etc zou een prijs van € 230,- tot 260,- in mijn ogen reëel zijn. De service op de werkplek zelf vond ik prima. Een telefoontje van de klantenafdeling over de reparatie zelf is wel gedaan, maar toen ik over de schandalig hoge prijs van ruim € 340,- begon, was de opmerking dat "de accountmanager hierover terug zou bellen". Helaas is dat, omdanks het einde van de vakantie, nog niet gebeurd en zal ws ook niet gaan gebeuren. Ze maken reclame voor de beste service, maar helaas niet voor de te hoge prijzen!!Klantentrouw betekent t.z.t. dat je een poot wordt uitgetrokken!!
Gewenste oplossing
Contact van het bedrijf t.a.v. uitleg van de prijs (zelfs de receptionist vond de prijs "aan de hoge kant") met uitleg over deze prijsopbouw en compensatie van het teveel betaalde.Bij een prijsopgaaf vooraf was deze garage afgevallen.
Voor specialistische reparaties zijn andere Opel-garages beschikbaar en voor banden, uitlaten, etc. kan ik een volgende keer een KwikFit beter benaderen. De banden zijn gelijk, het opleggen goedkoper en de koffie is daar ook gratis.
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.