Klacht Autoplaza Breda: Bedrijf levert diensten waarvoor betaald is niet en komt geen enkele afspraak na.

Latumo21

Bedrijf komt afspraken niet na, levert diensten niet waar wel voor betaald is. Uiteindelijk overeengekomen dat er geld terug gestort zal worden, maar ook die afspraak wordt niet nagekomen. Inmiddels worden telefoons niet meer beantwoord en wordt niet gereageerd op gestuurde mails. Ons is inmiddels duidelijk, door wat speurwerk op internet, dat dit bedrijf onderdeel uitmaakt van een heleboel bv-tjes en ze kennelijk vooral geld verdienen door menzen op te lichten; wij blijken niet de enige te zijn.

Ik heb het eigenlijk al opgegeven dat dit bedrijf iets voor mij gaat doen, ze verzinnen overal wel een smoes voor. Wat ik wel heel graag zou willen is dat deze praktijken gestopt worden en ze niet nog meer mensen kunnen oplichten.

Wij vinden dat Autoplaza Breda hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Latumo21
Bedrijf reageert op geen enkele manier, omdat ze niet tot een oplossing willen komen. Inmiddels duidelijk dat we te maken hebben met een stel oplichters die er verschillende bv's op na houden. Zijn alleen bezig met mense oplichten om daarna alle contact te verbreken, telefoonnrs af te sluiten en niet meer te reageren op mails. Niet alleen Autoplaza Breda, maar ook Prowotechniek in Breda valt onder deze oplichters.

Ook een klacht indienen over Autoplaza Breda?