Klacht Autorijschool 2Drive: Weigering praktijk-examen aanvragen

H.J.J. Timmermans

Wij hadden voor onze dochter een rijlespakket afgekocht in septem 2011 bij Rijschool Annette in Tilburg die failliet werd verklaard in 2013. De rijschool werd overgenomen door ex-personeelslid Dhr. P. Toemen o.d.n. Autorijschool 2drive. Alles bij elkaar heeft mijn dochter 3 jaar les gehad. Als we vroegen wanneer haar examen aangevraagd ging worden werd telkens gezegd: als ze de volgende keer weer zo goed rijdt als nu gaan we het aanvragen. Achteraf bleek dat hij prive- en financiele problemen had en niet wist hoe het met de rijschool verder moest. Wij hebben toen gezegd dat we niet af gingen zitten wachten en hebben ook voorgesteld om het examen zelf te betalen, maar dat resulteerde niet tot een examenaanvraag. Toen contact opgenomen met het CBR, maar die konden niets voor ons betekenen. Zij adviseerden ons bij een andere rijschool het examen aan te vragen, ook omdat haar theorie-certificaat 23 november verliep. Uiteindelijk is dat gelukt en is ze op 18 november geslaagd!

Wij zouden graag het geld van het examen en de extra lessen die ze bij de andere rijschool nog heeft genoten ter voorbereiding op haar praktijkexamen terug willen. De kosten hiervan waren in totaal 687 euro.

Wij vinden dat Autorijschool 2Drive hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Autorijschool 2Drive?