Klacht Autorijschool Evertsen: Betaald voor autolessen, nu is het bedrijf onbereikbaar

kirstengesink

In twee termijnen hebben wij 900 euro betaald voor een pakket van 20 uur rijles, rij-examen en theorie-examen. We hebben eerst 1 termijn betaald van 450 euro en er is 9 uur rijles geweest. Alles naar volle tevredenheid dus hebben we de tweede termijn van 450 euro betaald. Vervolgens is het niet meer gelukt om een afspraak te maken. Er is nog 1 keer contact geweest met de rij-instructeur, hij zei dat hij ziek was. Vervolgens niet meer. We hebben herhaaldelijk op mobiele en vaste nummers geprobeerd te bellen. De winkel waar de rijschool in zat is nu afgesloten met rolluiken ervoor. Het is dus onmogelijk contact te krijgen. We vermoeden dat het bedrijf failliet is gegaan, echter wij voelen ons opgelicht. Waarom nog vragen om de tweede termijn? Waarom zijn we niet geinformeerd dat de rijschool ermee ging stoppen? Dan hadden we vrede gehad met de lessen die er zijn geweest en het geld van de tweede termijn ergens anders kunnen besteden. Nu voelen we ons bestolen en willen ons geld terug.

Geld terug.

Wij vinden dat Autorijschool Evertsen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?