Klacht Autorijschool van Perlo: Weigering examengeld terug te betalen

Waltergryp

Na een klacht bij het CBR zijn we erachter gekomen dat deze rijschool ernstig in gebreke gebleven is bij het aanvragen c.q. begeleiden van mijn dochter tijdens een zogenaamde rijtest naar de rijgeschiktheid van mijn dochter. (let op, niet het rijexamen!). Zo heeft de rijschool bij de eerste test op 25 november 2014, op het laatste moment tijdens de test een voor mijn dochter onbekende instructeur meegestuurd. Toen Merel de test niet haalde heeft heeft de rijschool verzuimd om een nieuwe afspraak te maken voor een nieuwe rijtest. . Omdat er niets gebeurde en rijschool niets van zich liet horen is er uiteindelijk op inititatief van het CBR en Merel een nieuwe afspraak gepland op 5 maart 2015. Deze rijstest werd afgelast omdat de rijschool niets gedaan had met het advies van het CBR.
Wij hebben het vertrouwen in deze rijschool dan ook onmiddellijk opgezegd en eisten het examengeld (220,- euro) terug. Tot op heden weigert rijschool dit.

Bedrijf betaalt het door ons betaalde examengeld terug.

Wij vinden dat Autorijschool van Perlo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!