Klacht Autoservice Besuijen : Auto onterecht afkeurt, elders goed gekeurd

Klachtnummer
# 458992
Gebruiker
D.M Dibri
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb mijn auto laten keuren bij Besuijen, nu moet ik er bij vertellen dat de ''halfbroer'' van mijn zoon een garage heeft en al had gezegd dat de auto in orde was. hij is echter niet bevoegd om te keuren vandaar dat ik bij Besuijen terecht kwam, de auto werd afkeurt op punten waarvan ik als leek al dacht dit klopt niet, halfbroer van mijn zoon er naar laten kijken en die zei klopt niet vervolgens elders laten keuren en op alle punten goedgekeurd. Ik ging vervolgens terug naar Besuijen om verhaal te halen want ik wil mijn geld van de keuring terug, de man wilde niet eens meelopen naar de auto om te kijken ook wilde hij mijn geld niet terug geven en zei dien maar een klacht in bij de RDW en lachte nog ook. Of mijn afkomst een rede was om hem af te keuren weet ik niet maar ik heb achteraf van andere garage's wel vernomen dat ze dit vaker aan de hand hebben gehad met

De oplossing

Ik wil de kosten van de keuring terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Autoservice Besuijen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Autoservice Besuijen ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen