Klacht Autoservice Dick van de Belt: Vervangende onderdelen gefactureerd die o.a. gratis onder garantie zijn geleverd door BMW

Kiki de Haan

Bij een routine "kleine onderhoudsbeurt" wilde onze BMW 318 niet meer starten. Garage kon de fout niet vinden. Auto naar BMW dealer Dusseldorp in Zwolle gebracht, die auto repareerde.
Dick van de Belt Sr. kwam later met een factuur van Dusseldorp Zwolle van 1500 Euro. Factuur hebben wij niet gezien. Hij hoopte op onze steun daarmee. Wij besloten in vertrouwen rond 1/3 daarvan te betalen en kregen als "ons aandeel" een aanvullende factuur van Van de Belt voor 580.80 Euro onderdelen waaronder 4 verstuivers, die we hebben betaald. Later is de BMW ingeruild en we vroegen Dusseldorp BMW Zwolle om kopiefacturen van de reparatie. Factuur 1500 Euro bleek niet te bestaan en de injectors waren gratis geleverd door BMW garantie. Factuur van 580,80 is fictief, dus onterecht.

Wij willen volledige bedrag van 580.80 Euro terug hebben van Dick van de Belt Auto Service, Spoorstraat 63, 8271RG IJsselmuiden.

Autoservice Dick van de Belt is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Autoservice Dick van de Belt?