Klacht Autoservice haarlem: Financiering niet rond en mondelinge afspraak niet nagekomen

GroeneRiet#147

Een paar weken geleden een auto op financieringsbasis willen aanschaffen, waarbij ik "geholpen" werd door een een salesmedewerker genaamd Hasan. Doordat we beide (Hasan en ik) twijffelden of ik die financiering wel zou krijgen, vroeg ik hem wat er zou gebeuren als het werd geweigerd (omdat het niet in het contract stond aangegecen). Daarbij gaf hij aan dat ik dan mijn aanbetaling terug zou krijgen, in het bijzijn van een vriend van me. Op basis van onderandere die mondelinge afpraak ondertekende ik dus een "Koopovereenkomstbevestiging". Een week later wordt ik door Hasan gebeld en hij gaf aan dat ik de financiering niet kreeg omdat de auto te duur was. Ik moest daarom een nieuwe goedkopere auto van hem uitkiezen, maar dat weigerde ik omdat ik voor die specifieke auto kwam, niet voor een andere. Hij dreigde vervolgens dat ik dan 15% van de waarde van de auto moest betalen. Ik herinnerde hem dat hij mondeling met me had afgesproken dat ik mijn geld terug zou krijgen als de financiering niet door ging, waarop hij antwoordde "dat hij het niet helemaal zo bedoelde en dat de belangen te groot waren".

DIT KAN HIJ NIET MAKEN!!!

Aanbetaling terugkrijgen en overeenkomst ongedaan maken.

Autoservice haarlem is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.

Ook een klacht indienen over Autoservice haarlem?