Klacht Autoservice Twenterand: Geen goede onderdelen

Klachtnummer
# 179578
Gebruiker
Melanievredeveld
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In April j.l heeft deze garage mijn auto apk gekeurd. Om hier door te komen moesten er een aantal dingen gebeuren. Waaronder de fuseekogel vervangen. Ik moest zelf mijn auto naar een andere garage brengen om hem uit te laten lijnen. Dit heb op 02-08-2016 gedaan en er blijkt een te kleine fusee kogel in gezet te zijn waardoor het fuseehuis gescheurd is en het wiellager gescheurd is.
Bij meneer Weinreder heb ik intotaal een bedrag van 300euro betaald en bij deze andere garage weer 290 euro. Graag zou ik een compensatie terug zien van Meneer Weinreder oftewel Autoservice Twenterand aangezien hun mijn auto niet goed gerepareerd hebben.

Mvg. M. Vredeveld

De oplossing

Gewenste oplossing zou zijn de onkosten die ik opnieuw gemaakt hebt voor de fout die Autoservice Twenterand gemaakt heeft. Dus €290euro.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Autoservice Twenterand hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Autoservice Twenterand?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen